Gimnastyka dla kobiet w ciąży

Zajęcia w poniedziałki g. 17:00 oraz piątki g. 18:00.

Kochane przyszłe mamy. Okres ciąży to szereg wspaniałych emocji wywołanych między innymi przez coraz większy brzuszek.  Da się również zauważyć, że zwiększa się Wasza masa ciała i zmienia się środek ciężkości organizmu. Za tym idzie obciążenie stawów i  kręgosłupa oraz pogłębienie się jego krzywizny w odcinku lędźwiowym. Bardzo ważne są wtedy ćwiczenia, które poprawią i utrzymają Waszą kondycję fizyczną. Dzięki nim będziecie miały zawsze dużo energii oraz nieustający dobry nastrój.

Ćwiczenia skutecznie wzmacniają i uelastyczniają mięśnie miednicy, poprawiają krążenie krwi w jej obrębie, ćwiczą i rozluźniają kręgosłup, biodra, wnętrza ud i brzuszek. Uelastyczniają skórę dzięki czemu jest ona bardziej odporna na rozciąganie.

Zajęcia zalecane są paniom już aktywnym jak i tym, które chcą dopiero rozpoczynają swoją "przygodę" z ruchem. Intensywność oraz poziom trudności jest odpowiednio dostosowany do trymestru ciąży. W czasie zajęć wykorzystywane są techniki relaksacyjne, wzmacniające i ćwiczenia z piłką. Skupiamy się głównie na partiach ciała narażonych na nadwyrężenia w czasie ciąży oraz wykorzystywanych w trakcie porodu.

Gimnastyka typu Body Ball z elementami Jogi i Pilates dostosowana jest do możliwości i potrzeb kobiet w ciąży. Osoby, które praktykowały sport przed ciążą mogą uczestniczyć w zajęciach przez cały okres ciąży z przerwą w 12 tygodniu (jeżeli nie ma pewności co do tygodnia najlepiej zrobić przerwę od 10 do 14 tyg.). Natomiast te, które jeszcze przed zajściem w ciążę nie miały styczności z ruchem powinny rozpocząć od II trymestru.

Przeciwwskazania: 12 tydzień ciąży oraz ciąża zagrożona.

UWAGA! Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do ćwiczeń.

Należy przynieść ze sobą: wygodny strój sportowy (obuwie nie jest konieczne).

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z KARNETÓW

karnet1